zaterdag 26 maart 2016

Pitchfeedback en Trapmodel (versie 3)

De pitch leverde bruikbare feedback en tips op van mijn docent, peers en expert. Een greep uit het commentaar:

* Zijn de niveaus passend bij dit model? Wellicht moeten de stappen meer verbonden worden. Nu staan ze nog af en toe los op zichzelf.
* Het T-PACK-model kan gebruikt worden ter onderbouwing van de keuze van hulpmiddelen (zoals ICT-tools).
* Omgaan met niveauverschillen binnen het model is een aandachtspunt (oké, maar dan? > lastig!)
* Sommige beschrijvingen kunnen nog specifieker (zeker de laatste kolom).

Het eerste trapmodel verdient dus nog schaven en schuren. Nu ik dat gedaan heb, heb ik met Ester - aangezien we samen in hetzelfde PO-onderzoekend-leren-schuitje zitten - aan een tweede trapmodel gewerkt: hoe de leerkracht begeleidt tijdens het onderzoekend leren. We blijven het beiden moeilijk vinden om binnen het onderzoekend leren een trapvorm in te bouwen. Na enkele uren skypen hebben we eerste versie af. Beide modellen zijn nu onderweg naar Annemarie...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten