dinsdag 5 april 2016

Zelf - en groepsevaluatie ontwerpbureau

NU het LA2 er bijna opzit wordt het ontwerpbureau HEMD bijna ontbonden. Tijd om te evalueren. Over het algemeen is HEMD, zo heb ik ervaren, een positieve werkgroep, met af en toe een pittig gesprek of opmerking tussendoor. Dat hoort er bij. In het zelfevaluatieformulier heb ik, naast de positieve punten, zelf ook maar wat werkpunten aangekaart. Die zijn namelijk duidelijk aanwezig...

In de groepsevaluatie kwam naar voren dat er kritisch naar elkaars werk wordt gekeken en iedereen bereid is om elkaar te helpen. De sfeer is goed. Aan de andere kant wordt er niet altijd efficiƫnt gewerkt en is het lastig om diepgang te vinden als je je in het werkveld van een HBO'er moet inleven terwijl je zelf voor groep 8 staat. Vooral dat laatste vond ik soms vreselijk lastig en had ik het gevoel dat ik er maar wat bij zat en geen bijdrage kon leveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten