maandag 4 april 2016

Conceptmap: punten op de i + peerfeedback


Hierboven mijn huidige conceptmap. Het leek me een helse opgave om minimaal 70 concepten en verbindingen in een model op te sommen en weer te geven, maar uiteindelijk was het het minst lastige deelproduct van LA2.

De feedback van mijn ontwerpgroep luidt:
* diepgaand leren kan wellicht nog gekoppeld worden aan flow,
* 'kan voortvloeien naar een' (tussen curriculum en taxonomie / trapmodel) kan eventueel worden vervangen door het concept: Doelbepaling,
* motivatie kan nog worden uitgesplitst in o.a. relatie en competentie (Ryan en Deci),
* begrippen en relaties zijn logisch en voldoende aanwezig. Wellicht kan je onderaan je model een omschrijving van je herontwerp plaatsen?

Dit laatste punt is een opmerking die houdt snijdt. Ik zie mijn herontwerp, of een deel ervan, nog te weinig concreet terug in de conceptmap. Dit zal ik gaan aanvullen in het model.

1 opmerking: